۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۵۶۰۰۶۲
آیت الله نوری همدانی در دیدار رییس مجلس:

بهود اقتصادی باید در زندگی مردم ملموس باشد | به وضعیت نابسامان بانک ها رسیدگی شود

حضرت آیت الله نوری همدانی خدمت به مردم را توفیقی الهی دانست و ابراز داشت: مشکلات معیشتی و اقتصادی باید به صورت جدی حل شود.
آیت الله نوری همدانی در دیدار لاریجانی آیت الله نوری همدانی در دیدار لاریجانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار کرد

در این دیدار حضرت آیت الله نوری با تقدیر از تلاش های صورت گرفته، وحدت و انسجام مسوولان و تبعیت از رهبر معظم انقلاب را مهم دانست و گفت: امروز همه مسوولان باید تلاش کنند تا وضعیت اقتصادی مردم بهتر شده و با حمایت از شعار سال و محقق شدن آن موضوع اشتغال و اقتصاد حل شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم اظهار داشت: نامه های فراوانی از مردم پیرامون وضعیت بانک ها و گرفتن دیر کرد به ما می رسد و بارها هم تذکر دادیم ولی تا به امروز توجه به آن نشد امیدوار هستیم نسبت به این موضوع توجه و پیگیری بیشتر شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی خدمت به مردم را توفیقی الهی دانست و ابراز داشت: مشکلات معیشتی و اقتصادی باید به صورت جدی حل شود.

وی عنوان کرد: توقع این است تلاشها به گونه ای باشد که مردم تغییر وضعیت اقتصادی را برسر سفره خود احساس کنند و این امر ان شاءالله به همت مسؤولان محقق می شود و آینده این نظام و کشور روز به روز بهتر و روشن تر خواهد شد.

این مرجع تقلید در در پایان برای موفقیت مسؤولان در خدمت به مرد و انقلاب دعا کرد.

همچنین در ابتدای این دیدار نیز  علی لاریجانی رییس مجلس گزارشی از وضعیت جاری کشور و منطقه ارائه کرد./1323/

ارسال نظرات